Peti dan

nedelja ob 21.00

Zjutraj smo dokončali pakiranje, nato smo odšli na zajtrk, se najedli in odhiteli na smučišče. Tam nas je čakala tekmovalna proga, na kateri smo bili zelo uspešni. Po tekmovanju smo imeli še zadnji spust po dolini.

Potem smo šli na vročo čokolado in čaj. V hotelu smo se najedli, učitelji so nam podelili priznanja. Vsi smo bili veseli. Kovčke in opremo smo zložili v avtobus in se odpeljali domov.

Neža, Inti, Gašper, Jernej

nedelja ob 14.00

Sedmošolci so pravkar startali s Pohorja in bodo v Šentjerneju predvidoma ob 16.30.

Četrti dan

Danes smo se učenci sedmih razredov že četrti dan odpravili smučat.

Utrjevali smo znanje, ki smo ga pridobivali tekom tedna. Ko se je stemnilo, smo imeli predavanje o Pohorju, nato pa predstavitev sob, kjer smo se vsi zelo nasmejali. Dan pa smo zaključili s plesom in petjem.

Bilo nam je zelo všeč.

Kiara, Jernej, Amadej

Tretji dan

Danes zjutraj smo se kmalu po zajtrku pripravili na smučanje in odšli z avtobusom na smučišče. Smučali smo do kosila. Po kosilu smo imeli počitek, nato pa smo se ponovno odpravili na smučišče. Tam smo smučali in nekateri so si privoščili čaj in vročo čokolado. Ko smo prišli nazaj, smo se preoblekli, nato pa smo pojedli malico. Po malici smo imeli predavanje o splavarstvu, po večerji pa smo imeli smučarski kviz.

Kasneje pa smo imeli čas zase.

Neža in Hana

Drugi dan

Danes ob 7.00 smo se zbudili in pojedli zajtrk. Nato smo se odpravili na smučišče, kjer smo smučali in spoznavali nove gibe. Po kosilu smo imeli odmor. Po popoldanski smuki smo pojedli malico, potem pa smo imeli predavanje o pravilih smučanja. Po večerji smo imeli še obisk čarodeja, ki nam je pokazal in razložil izvedbo nekaterih trikov. Na koncu dneva smo šli spat.

Nika Grubar, Nika Komljanec, Nika Švalj, Valentina Ribič

Prvi dan

V sredo, 19. 1. 2022, smo se s sedmošolci odpravili na zimsko šolo v naravi na Pohorje. Takoj po prihodu smo se okrepčali s kosilom in se z velikim zanosom odpravili proti belim strminam smučišča Areh, kjer smo preživeli celo popoldne. Proti večeru nas je obiskala astronominja, ki nas je popeljala pod zvezdnato nebo in nam po večerji pokazala različne vesoljske pojave. Komaj že čakamo dogodivščine jutrijšnjega dne.

______________________

Sedmošolci sporočajo, da so prispeli na Areh, kjer bodo naslednjih pet dni smučali in izvajali druge aktivnosti zimske šole v naravi.