ŠOLA V NARAVI – 5. dan

Skoraj raj si, ti Gorenjska, sive gore in zelene reke …

Zbudili smo se v megleno jutri in začeli razmišljati, da je potrebno spakirati potovalke. Po okusnem zajtrku, smo se odpravili proti biseru Bohinjske doline – Slapu Savica. Pot ob Blejskem jezeru, do našega cilja, je hitro minila. Pot smo si krajšali s pesmijo in šalami. Na koncu Ukanca smo zagledali čudovit slap. Še kar nekaj minut smo potrebovali, da smo prišli do njega. Res je veličasten.

Zelo smo bili veseli, da nas je za nazaj pobral avtobus in nas odpeljal na kosilo. S polnimi trebuščki, novimi izkušnjami in lepimi vtisi smo se odpravili proti Dolenjski. Ob prihodu v Šentjernej smo staršem skočili v objem. Šola v naravi nam bo za vedno ostala v lepem spominu.

Učenci 5. razreda

ŠOLA V NARAVI – 4. dan

Kot vsako jutro, smo tudi danes imeli jutranjo telovadbo. Za spremembo smo jo imeli ob jezeru. Sledil je zajtrk. Po zajtrku smo odšli na velike kanuje. Veslali smo po Bohinjskem jezeru. Ko smo nekaj časa veslali, smo se ustavili na otoku, delali poskuse z vodo, jo proučevali in spoznavali živali v vodi. Tisti, ki so preučevali vodo, so odšli z gospo Marijo, ostali so dobili kovček za raziskovanje. Bilo nam je zelo lepo. Ko smo pogledali vse živali, smo pospravili in odšli nazaj s kanuji. Na koncu smo imeli tudi tekmo. Zmagal je rumen kanu, drugi je bil rdeč in tretji zelen kanu. Potem smo se izkcali in odšli na počitek. Sledila je degustacija Bohinjskega sira Ementalca. Čez pol ure smo imeli večerjo. Jedli smo ocvrtega osliča in krompirjevo solato. Po večerji smo imeli prosti čas, ki pa ni trajal dolgo, saj je sledil cirkus.

Danes pa je bil tudi poseben dan, saj nas je pri kosilu obiskala pomočnica ravnatelja, gospa Tadeja Strmole in nas presenetila s sladkimi dobrotami. Zaspali bomo z mislijo, da se jutri vidimo.

Učenke 5. d

ŠOLA V NARAVI – 3. dan

Sreda se je začela z meglenim jutrom. Pri telovadbi smo se ogreli in si nabrali novih moči za nov dan. Z najboljšim zajtrkom smo se okrepčali. Po zajtrku smo z učenci 5. a odšli na Korita Mostnice. Uživali smo prelep razgled s Hudičevega mostu in prelepo reko. Po pohodu smo pojedli kosilo ter čez eno uro odšli na Vogel z gondolo. Vse nas je bilo malo strah, ampak se je splačalo. Videli smo prelep razgled na jezero in Triglav. Na Voglu smo se sprehajali po kamnitih poteh. Polni lepih vtisov in novih znanj o gorskem svetu, smo se spustili v dolino. Po večerji smo prisluhnili predstavitvi Triglavskega narodnega parka.

Ana Žaren, Ela Pungerčar in Zala Judež

ŠOLA V NARAVI – 2. dan

Današnji dan je bil zanimiv. Zjutraj smo se zbudili in se preoblekli. Odšli smo na zajtrk. Ko smo pojedli, smo šli z dvema kanujema na jezero. Bila je sama megla, pogovarjali smo se o živalih in rastlinah. Na sredini poti po zamegljenem jezeru smo srečali račke. Ustavili smo se na nasipu, kjer smo se igrali in pojedli malico. Po vrnitvi smo šli na kosilo ter se vrnili v sobe, ker smo imeli prosti čas. Kasneje smo imeli dejavnost preživetja v naravi. Tam smo filtrirali vodo, dve minuti držali roke v hladnem jezeru (da bi doživeli občutek podhladitve), zanetili ogenj in doživeli občutek samote v naravi. Potem smo imeli večerjo, po večerji pa čas za družabne igre in skupinski activity. Vrnili smo se v sobe, se pripravili za spanje in utrujeni zaspali. Zelo smo se zabavali in se učili preživetja v naravi.

Eva Julija Banič in Sara Zorc

Utrinki petošolcev prvega dne šole v naravi

Danes zjutraj ob 8.00 smo se odpravili proti Bohinju. Peljali smo se skozi Bled in Bohinjsko Bistrico. Na avtobusu smo se imeli lepo. Fantje iz 5.a smo peli pesmi. Po dveh urah in pol smo prispeli v CŠOD Bohinj. Takoj, ko smo prišli v CŠOD Bohinj so nam razložili pravila. Šli smo v sobe in tam razpakirali. Vsak si je moral obleči posteljo. Potem smo odšli na slastno kosilo. Po kosilu smo imeli prosti čas. Igrali smo Enko in se zabavali. Nato smo se odpravili na pohod. Hodili smo po kamnih in vodah. Videli smo race – samice in samce. Pogumni fantje smo šli v Bohinjsko jezero, ki je imelo 12°C. Potem smo se odpravili nazaj v dom. Gospod Matjaž nam je dal nalogo. Ta dan je bil zelo lep.

Rok Sintič, Patrik Busar in Tilen Cvelbar

Na avtobusu sva se imeli lepo. Ko smo prišli v CŠOD smo videli, da so zelo lepe sobe. Svoje stvari sva razpakirali in odšli na kosilo, ki je bilo zelo okusno. Po kosilu sva še do konca pospravili prtljago in si odpočili. Nato smo se odpravili na pohod. Učiteljica nam je povedala veliko novih stvari. Ko smo se odpravili nazaj v dom, smo se veliko pogovarjali. Po vrnitvi v dom sva v sobi napisali utrinke današnjega dne.

Jerca Colarič in Tia Jurečič

—————

Učenci in učitelji sporočajo, da so prispeli v Bohinj v pričakovanju enotedenskega druženja v naravi.