Na začetku vsakega novega šolskega leta se kar sama ponujajo vprašanja kot: kaj je šola? Kdo smo šola? Kakšni ljudje hodijo, skačejo, dirjajo po njenih hodnikih? Kaj razmišljajo? Kakšno vlogo igra šola pri vsakem od njih? … In ko se umiri živžav prvega trenutka tudi: a je ustvarjalnost del njenega vsakdana? Je šola dovolj ustvarjalno okolje za razvijanje talentov prav vsakega deležnika.

Prva in zelo pomembna značilnost najbolj ustvarjalnih ljudi je, da jih ni strah neuspeha. Bojazen pred zavrnitvijo ali zasmehovanjem velikokrat povzroči, da marsikatero idejo raje obdržimo zase, čeprav se nam zdi pomembna. Da česa ne vprašamo, pa bi morali. Da nas begajo dvomi: je kaj narobe z mojim vprašanjem, kako se bodo odzvali sošolci, učiteljica, se mi bodo smejali? A hkrati vendarle ne vemo, kakšno idejo bo prav to vprašanje sprožilo. Lahko se nadaljuje v zelo kreativno in uspešno zgodbo.

In kaj je druga značilnost najbolj inovativnih ljudi? Da razvijejo močan občutek samozavesti na področju, ki se mu posebej posvetijo. Zato je strast in predanost do stvari, ki jih počnemo, tako pomembna Da si želimo, v to verjamemo in smo za pripravljeni vztrajati, tvegati in se jih pogumno lotiti.

Želimo si, da je šola kreativno okolje, odprto za nove ideje in prijazno do inovativnih posameznikov. Da šola ni tekmovanje v zbiranju točk ali ocen, ampak prostor, kjer učenci in učitelji lahko zaupajo, da vsi razumemo, da so neuspehi, padci in zmage del spoznavanjem samega sebe.

Zato, dragi učenci, opazujte in bodite radovedni. Delite izkušnje s svojimi vrstniki. Odrasli bomo veseli, če nam boste zastavljali zanimiva, kreativna in včasih tudi neumna  vprašanja. Pot do uspeha je nujno tlakovana tudi z neuspehi. Takšna vprašanja odpirajo obzorja tudi nam.

Želimo vam, da se igrate, berete, prosto razmišljate o vsem mogočem,  razmišljate z lastno glavo in sledite lastnim idejam.

Zaupajte si.

Prav tako, spoštovani starši, podpirajte svoje otroke na tej poti. Želimo si dvosmerne komunikacije in vašega zaupanja, da šola je prostor, ki lahko iz otrok izvabi veliko in še več.

V. d. ravnateljice,

Nina Šalamon, prof.