4. dan

Po zajtrku smo se odpravili po mladinski poti do smučišča Poseka. Vmes smo se posladkali z gozdnimi jagodami in borovnicami. Z vrha se nam je odprl čudovit razgled na Ravne in Koroško. Tudi danes smo nadgradili plavalne veščine. Seveda nam ni zmanjkalo časa za športne igre. Večer pa smo zaključili s plesom.

V petek pa bomo preverili naše znanje plavanja in se po kosilu polni vtisov odpeljali proti domu.

Lepo vas pozdravljamo učitelji in učenci 3. a, 3. c in 3. e

3. dan

Dopoldne smo obiskali adrenalinski park in se še zadnjič spustili po jeklenici. Sprehodili smo se po trim stezi in ogreli svoje mišice v fitnesu na prostem. Po kosilu smo nadaljevali s plavalnim tečajem. Zvečer pa smo si ogledali Ravne, se posladkali s sladoledom in si v KD Ravne ogledali animirani film, ki nas je popeljal v prijetne sanje.

2. dan

Peš smo se odpravili na Prežihovino, kjer je bil doma Prežihov Voranc – Lovro Kuhar. Pisateljev veličastni kip in domačija zreta na Kotlje in pokrajino, v kateri je nastala njegova najbolj znana črtica Solzice in pripovedka Levi devžej. Nismo pozabili na tihi torek in urico pred kosilom posvetili branju. Po kosilu je sledilo aktivno plavanje. Pred večerjo smo si ogledali Muzej Ravne na Koroškem in spoznali značilnosti in zgodovino kraja. Dan smo zaključili s športnimi in družabnimi igrami.

1. dan

Prvi dan bivanja v Mladinskem hotelu Punkl je hitro minil. Zapolnjen je bil z veliko dejavnostmi. Po namestitvi v sobe, smo plavali na bazenu, kjer so preizkusili naše plavalne sposobnosti. Popoldne smo obiskali adrenalinski park in se spuščali po zip-line-u. Po večernih predstavitvah smo prijetno utrujeni zaspali.

Lep pozdrav v Šentjernej!