Učenci 1. razreda so se v prejšnjem tednu družili s policistom. Med druženjem so naši najmlajši udeleženci prometa prejeli osnovne informacije, pomembne za varnost v prometu. Po uvodnem srečanju z g. Jermanom v razredu so svoje znanje preizkusili še na sprehodu v okolici šole.
Prvošolce smo vprašali, kaj so se v zanimivi in poučni uri naučili in kaj jim je ostalo najbolje v spominu. Pravijo takole:
Tam, kjer greš čez cesto, moraš dvigniti roko.
Anže, 1. b
Ogledali smo si znak, na katerem so trije šolarji. Da avti bolje vidijo, da je tu šola.
Jaka, 1. b
Da moramo imeti rutko, da nas na cesti vidijo.
Daša, 1. b
Povedal nam je, da je šel narobe čez cestišče, da tudi mi ne bi delali narobe.
Tinkara G., 1. b
Ko prideš do prehoda za pešce, dvigneš roko.
Mark, 1. b
Če avto hitro pride, ne smeš iti na cesto. Če so semaforji, pri rdeči ne smeš čez cesto, pri zeleni pa lahko. Lia, 1. d
Policist je pokazal, kako ne smemo čez cesto. Ne smemo prečkati na mestu brez zebre.
Sija, 1. d
Všeč mi je bilo, da smo imeli rutke za vratom.
Žiga, 1. d
Policist nam je povedal, da ko gremo čez cesto, vedno pogledamo levo-desno-levo.
Sofija, 1. d
Policist nas je peljal na sprehod, da bi se naučili o prometu.
Inja, 1. d
Všeč mi je bilo, ko smo šli peš in ko smo vmes gledali prometne znake.
Maša, 1. a
Ogledali smo si znake za prehod za pešce in stop.
Lenart, 1. a
Zapomnil sem si, da se čez cesto ne sme tekati.
Matic, 1. a
Zapomnila sem si znak za stop in znak za pešce.
Ela, 1. a
Semafor mi je bil všeč. Če je zelena, grejo lahko čez cesto ljudje in kolesarji.
Jani, 1. a
On nam je povedal, kaj nam povedo prometni znaki in kaj pomenijo. Naučil nas je, da dvignemo roko, ko gremo čez prehod za pešce.
Tim, 1. c
Šli smo na sprehod, prepoznavali smo znake.
Lovro, 1. c
Cesto prečkaš čez zebro ali pa na semaforiziranem prehodu.
Tilen, 1. c
Rabili smo hoditi po pločniku in upoštevati pravila v prometu.
Andrej, 1. c
Aktiv 1. razreda