4. dan

Danes smo poleg vseh športnih aktivnosti izvedli pohod v Kotlje, vse do rojstne domačije našega pisatelja Prežihovega Voranca.
Kot bi mignil in trenil se teden je sklenil in pozdravil nas je še zadnji večer v Ravnah na Koroškem. Priredili smo zaključno zabavo, kjer se je veliko pelo in plesalo.
Med nami so se spletla in utrdila prijateljstva in nepozabni spomini na šolo v naravi v Mladinskem hotelu Punkl.

Jutri, v petek pa se bomo preizkusili, koliko smo napredovali v plavanju ter se po kosilu z avtobusom odpeljali proti rodnemu Šentjerneju.

Učenci 3. b in 3. d ter vsi učitelji vam pošiljamo prelepe pozdrave s Koroške.

3. dan

Za nami so že trije aktivno preživeti dnevi v Mladinskem hotelu Punkl v Ravnah na Koroškem. Posebno moramo pohvaliti okusno hrano, ki nam daje energijo za vse športne aktivnosti. Vsak izmed nas z vsakim dnem izboljšuje svojo plavalno tehniko. Popoldne smo ponovili športne aktivnosti v doživljajskem parku Poseka. Pred večerjo pa nas je presenetil poseben gost, pisatelj Primož Suhadolčan, s katerim smo se družili debelo uro. Prebirali smo njegova zanimiva knjižna dela ter s pisateljem celo praznovali rojstni dan. Zvečer smo se sprehodili po tlakovanih mestnih uličicah ter si v slaščičarni privoščili kepico sladoleda. Utrujeni in polni prijetnih občutkov smo se odpravili k počitku.

2. dan

Za nami je drugi dan športnih aktivnosti v Ravnah na Koroškem.

Že zgodaj zjutraj so nas predramili topli, koroški sončni žarki, tako da smo takoj po jutranji telovadbi in zajtrku temeljito uredili sobe ter se odpravili na bazen, kjer smo nadaljevali z učenjem plavalnih veščin. Po kosilu smo pisali razglednice svojim domačim, sorodnikom in prijateljem. Popoldne pa smo svoj pogum in spretnosti preizkusili v doživljajskem parku Poseka, kjer smo najprej prehodili strmino smučišča in se povzpeli na vrh, od koder smo opazovali gori Peco in Uršljo goro ter si razgledali celotno Mežiško dolino. Za vsakega izmed nas pa je bilo najbolj vznemirljivo doživetje spust po jekleni žici. Preizkusili smo se tudi v ostalih adrenalinskih aktivnostih: plezalih, ovirah, trampolinih … Po okusni večerji pa smo se sprehodili do Kulturnega doma, kjer smo si ogledali animirani pustolovski film Luca, ki nas je spomnil, da zmoremo biti pogumni, sprejemati drugačne, da imamo ob sebi prijatelje, ko jih potrebujemo, da nekomu pripadamo in da se imamo radi.

Učenke in učenci 3.b in 3. d vas vse lepo pozdravljamo in vam sporočamo, da zelo uživamo.

1.dan

Prvi dan je za nami.

Pot do našega cilja je bila dolga, a smo si jo popestrili s spoznavanjem naše lepe Slovenije in petjem pesmi. Naš petdnevni dom Punkl je prijeten. Sobe smo napolnili z dobro voljo in smehom. Spoznali smo se z bazenom in jedilnico. Pokazali smo svoje znanje plavanja in se razdelili v skupine. Z vodičem Timom smo se sprehodili skozi Ravne in ugotovili, da so bolj krive kot ravne. Po okusni večerji pa smo se igrali, igrali in igrali. Luštno je bilo.

Vsem pošiljamo lepe pozdrave.